نوشته شده توسط : nasrin

نوع  رنگ خط کشی در پارکینگ ها

تمامب پارکینگ ها ، به خصوص به طور ویژه پارکینگ های عمومی در طول ۲۴ ساعت همیشه در رفت و آمد بوده و در حال پذیرش تعداد قابل توجهی از افراد و خودرو های شخصی ، سنگین و نیمه سنگین هستند .
پس باید این نکته را توجه داشت که نوع رنگ انتخابی برای خط کشی پارکینگ از جنس مرغوب و ماندگاری طولانی مدتی بر خوردار باشد .

برای اجرای پروسه خط کشی قبل از هر اقدامی میبایست سطح مکان مورد نظر به طور کامل تمیز و بدون از چربی و آلودگی باشد و در لاین بندی و ایجاد خط از پرایمر استفاده شود.
رنگ اجرایی در پروژه خط کشی پارکینگ منازل و مجتمع های تجاری میتواند تنوع بسیاری داشته باشد که از مرسوم ترین آنها رنگ های سرد یا تک جزیی میشود نام برد از ویژگی های این رنگ ها میشود بهقیمت مناسب آنها اشاره کرد .
دیگر رنگ های مورد استفاده در خط کشی رنگهای اپوکسی دوجزیی و پلی اورتان هستند که قابلیت استفاده در سطوح فلزی و بتنی و  کاشی و سرامیک را دارند.

رنگ های خط کشی پارکینگ غالبا به روغن خودرو و گریس حساس هستند.

 

 

شاخص های انتخاب نوع رنگ خط کشی پارکینگ

جنس کف پارکینگ

 بتنی، کفپوش اپوکسی یا آسفالت

موقعیت پارکینگ 

که در فضای سرپوشیده قرار گرفته یا در فضای باز

قیمت خط کشی پارکینگ

قیمت نیز از مواردی می باشند که در انتخاب نوع رنگ مصرفی موثر می باشد. معمولا از رنگ سرد که ارزان تر نیز می باشد، روی سطوح زبر و غیر مسطح استفاده می شود. از رنگ های پلی اورتان و دو جزیی هم روی کفپوش اپوکسی و بتن سخت استفاده می شود.

بر طبق استاندارد پارکینگ ها حداقل عرض محل پارک خودرو ۲٫۴ متر می باشد. معمولا جهت مقرون به صرفه بودن و با در نظر گرفتن بعد اقتصادی، آن را به شکل T  با طول خطوط عموما ۵ متر ما بین دو اتومبیل در نظر می گیرند.

رنگ خط کشی پارکینگ

معمولا از فام رنگ زرد جهت مشخص کردن محدوده پارکینگ ها استفاده می شود. از فام رنگ سفید هم جهت مشخص کردن مرز خطوط ترافیکی در پارکینگ ساختمانها و پارکینگ های طبقاتی استفاده میگردد.

خط کشی پارکینگ

پوشش نهایی ایجاد شده توسط این رنگ ها بعد از اتمام خط کشی، دارای سطحی یکنواخت می باشند. این پوشش در مقابل بازتاب نور مقاوم بوده و سازگاری بالایی با انواع سطوح بتنی ، اپوکسی و آسفالت دارد. به همین دلیل  برای خط کشی خیابان ها و جاده ها بسیار مناسب می باشند.

مدل خط کشی پارکینگ محوطه

جایگاه پارک خودرو ها معمولا به سه مدل موازی، عمودی و مورب خط کشی می شوند.

  • خط کشی ترافیکی مدل عمودی فضا را به صورت بهینه تفکیک می کند و خودرو های بیشتری در محوطه میتوانند در یک ناحیه مشخص پارک کنند ولی در عوض مسیر حرکتی بیشتری نیز نیاز دارد. این مدل برای پارکینگ های طبقاتی مناسب تر میباشد. مطابق با استاندارد حداقل عرض جایگاه عمودی ۲۴۰ سانتیمتر می باشد و به شکل T در بین دو خودرو و شکل L  در طرفین ، روی زمین مشخص می شود. طول این خطوط عموما ۵ متر در نظر گرفته می شود.

 

  • خط کشی ترافیکی مدل موازی بیشتر در خیابانها مورد استفاده قرار میگیرد.  در مدل موازی فضای پارک کمتر میشود ولی مسیر حرکتی کمتری نیز نیاز دارد. خروج از پارک نیز آسانتر است. در خط کشی محوطه مدل موازی جایگاه با شکل مستطیل تعیین میشود.در این مدل طول جایگاه ۶ متر و عرض آن ۲ متر در نظر گرفته می شود.

 

  • خط کشی ترافیکی مدل مورب ترکیبی از مدل عمودی و مدل موازی است. پارکینگ هایی که به این صورت طراحی شده اند، مانند مدل عمودی فضای پارک بیشتر و ورود و خروج راحتی دارند در عین حال که فضای حرکتی کمتری نسبت به این مدل نیاز دارند. این مدل اغلب در پارکینگ های عمومی و روباز متداول است. مدل مورب با دو زاویه ۴۵ درجه یا ۶۰ درجه نسبت به دیوار و باخطوط مستقیم خط کشی می شود.

 

خط کشی پارکینگ ها و اجرای المان های راهنمایی و ترافیکی در پارکینگها باعث جلوه بهتر فضا و اطلاع رسانی صحیح به رانندگان می گردد. بدین ترتیب رانندگان می توانند سریع، راحت و با نظم خاص و رعایت اصول ترافیکی در محل های مشخص شده توسط خط کشی ترافیکی پارکینگ توقف کنند.

گروه صنعتی آرتمیس پارکینگ  آمادگی خود را جهت انجام کلیه پروژه های مربوط به خط کشی و نام گذاری پارکینگ با استفاده از بهترین و مرغوب ترین رنگ ها اعلام میدارد. متریال های اپوکسی و پلی یورتان، تک جزیی و دو جزیی… مقاومت و ماندگاری بالا همراه با زیبایی و درخشندگی منحصر به فرد. پرسنلی ماهر و کارآزموده، آشنا با استاندارد خط کشی، رنگ آمیزی دیوار پارکینگ و نصب تجهیزات پارکینگ.

 

هزینه خط کشی پارکینگ به چه چیز هایی وابسته است ؟ عوامل افزایش و کاهش قیمت

 

در خط کشی پارکینگ این امکان وجود دارد که به رنگ بیشتر و یا نصب وسایل اضافه دیگری احتیاج پیدا کنید. در این مقاله به مطالعه علت هایی که بر افزایش هزینه تمام شده خط کشی پارکینگ موثر می باشد می پردازیم. تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

هزینه خط کشی پارکینگ مجتمع ، آپارتمان و محوطه ها یکی از موضوعات پر اهمیت در رابطه با انجام خط کشی پارکینگ می باشد . تعیین قیمت برای انجام خط کشی پارکینگ ممکن است به نظر مقداری مبهم باشد . به این علت خوب است که از چند نظر متفاوت به آن توجه داشته باشیم . برای بیشتر اشخاص فقط هزینه رنگ خط کشی مهم است و به اجرای آن اهمیتی نمی دهند .

لطفا در نظر داشته باشید که انجام خط کشی پارکینگ شامل تهیه رنگ ، پاک سازی محیط و آماده سازی ، اجرا و بقیه کارهای اضافه می باشد . پس در اگر شما به دنبال برآورد هزینه خط کشی پارکینگ می باشید ، باید مواردی که در پایین این پاراگراف ذکر شده را در نظر داشته باشید :

  • جنس و ویژگی های رنگ مورد استفاده :

هزینه تمام شده رنگ با در نظر گرفتن جنس رنگ ، مرغوبیت ، نام  تجاری و معروفیت برند شرکت سازنده رنگ خط کشی و میزان دوام  آن در مقابل شرایط گوناگون برآورد می شود . پس هر چقدر رنگ به کار رفته با کیفیت تر و مرغوب تر باشد هزینه های خط کشی پارکینگ در آخر بیشتر می شود .

  • سختی کار و تعداد ساعت کار بر روی پروژه خط کشی :

خط کشی پارکینگ

در نظر داشته باشید که با توجه کردن به سختی کار و ساعت کاربر روی پروژه هزینه خط کشی پارکینگ مجتمع ها و خط کشی پارکینگ محوطه ها فرق خواهد کرد . کارفرمایان در تحقیقات های نخستینی که انجام می دهد نوضیحاتی مربوط به زمان تحویل کار و افراد مورد نیاز به شما می دهد . در آخر هر چه این عدد ها بیشتر باشند سبب بالاتر رفتن هزینه های خط کشی پارکینگ می شوند .

  • تجربه کاری مجموعه و پروژه های قبلی و از پیش انجام شده :

 

هرچقدر پروژه ها قبلی انجام شده شرکت مد نظر بهتر باشد ، از سمت مشتریان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد . به همین علت بعضی از شرکت ها با توجه به پروژه های قبلی و سابقه بیشتر خود قیمت خود را نسبت به رقیبان افزایش می دهند .

نحوه خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ آپارتمان

بعد از پیدا کردن رنگ مد نظر ، نحوه خط کشی در پارکینگ قابل توجه میشود و حتما باید با در نظر گرفتن شرایط و استانداردهای در حال حاظر ، راه اندازی و اجرای خط کشی پارکینگ انجام شود . هرچقدر دقت اشخاص در تهیه رنگ و برچسب خط کشی پارکینگ بالا تر باشد ، مرغوبیت کار در آخر بهتر خواهد شد .

رنگ مرغوب در جنس و ماندگاری خط کشی محوطه تاثیر گذار است. پیش از انجام خط کشی پارکینگ باید از جنس و کیفیت رنگ خود مطمئن شویم . برچسب و رنگ خط کشی باید ویژگی های لازم و مطلوب را دارا باشد . و همچنین در مقابل شرایط گوناگون کیفیت خود را حفظ کند .

تهیه رنگ و برچسب مرغوب درهزینه های خط کشی پارکینگ موثر است .شما می توانید با در نظر گرفتن مبلغ مورد نظر و کیفیت های حاضر بهترین رنگ و برچسب را برای گذاشتن علامت و تقسیم بخش های گوناگون پارکینگ درنظر بگیرید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه انتخاب رنگ یا برچسب خط کشی پارکینگ می توانید با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید .

ملزومات خط کشی پارکینگ مجتمع های تجاری و مسکونی

خط کشی پارکینگ عمومی

 

با تحقیقات لازم و تهیه رنگ متناسب خط کشی پارکینگ آپارتمان های بزرگ تجاری و مسکونی انجام خواهد شد .در آخر می خواهیم وسایل مورد نیاز برای انجام خط کشی پارکینگ را برای شما بازگو کنیم . قابل توجه ترین مورد در تهیه وسایل مورد نیاز در خط کشی پارکینگ ساختمان ها سختی و طرز کار است .

هر چقدر سختی کار بالا تر باشد ، باید تجهیزات و وسایل بهتری که تندی بیشتری دارند را مورد استفاده قرار دهیم. به همین دلیل هزینه های خط کشی پارکینگ ساختمان ها بیشتر میشوند . مورد استفاده قرار دادن غلطک های گوناگون و قلم های رنگ آمیزی معمولی و در اندازه بزرگتر استفاده از ابزار آلات رنگ آمیزی به خصوص ،همه از علت های موثر در بالاتر رفتن تندی و قیمت رنگ آمیزی و خط کشی پارکینگ می گردد .

کلا تعیین هزینه ثابت در این قسمت کار بسیار سخت و گمراه کننده ای به نظر می آید و لازم است از جهت های گوناگونی به آن نگاه کنیم .انجام خط کشی پارکینگ حاوی بخش های تهیه رنگ ، باز سازی و تمیز کردن سطوح مورد نظر، اجرا و چسباندن برچسب یا رنگ کردن خط ها و بقیه کارهای اضافی می باشد .

استاندارد خط کشی پارکینگ

استاندارد خط کشی پارکینگ در ساختمان مسکونی و ساختمان تجاری اگر با وسیله نقلیه خود مراجعه ای به پارکینگ های عمومی و یا ساختمان های بزرگ مسکونی و پارکینگ های مجتمع های تجاری  داشته باشید شاهد آن خواهید بود که  ، استاندارد خط کشی پارکینگ بسیار سردرگمی شما را برای پارک خودرو یا وسیله نقلیه شما را کم کرده است .در زیر چند نمونه از اصلی ترین استاندارد ها را با هم  بررسی میکنیم تا بیشتر با خط کشی پارکینگ در ساختمان های مسکونی و تجاری آشنا شویم .

 

پیاده سازی خط کشی پارکینگ به صورت طولی

از جمله روش های پر استفاده در خط کشی پارکینگ ها خط کشی طولی بوده به نحوی که  پهنا این خط کشی و یا حتی میزان اندازه فضا خالی و یل پر بودن آن بر اساس نوع مکان واقع شده پارکینگ است.

برای نمونه این نوع خط کشی پارکینگ ، به گونه ای است که در سمت های فرعی پهنا خطوط درازا به اندازه ۱۴ الی دوازده سانت بوده . و بین هر ۳٫۲ متر خط کشی به صورت طولی، ۵٫۵ متر فضای خالی است. اما در مکان های اصلی پارکینگ ها پهنا خطوط  طولی ۱۶ سانت  و میان هر ۹ متر ،  حدود سیزده متر فضا خواهد بود.

پیاده سازی خط کشی پارکینگ به صورت عرضی

خط کشی های عرضی دربرگیرنده خط حق عبور , خط ایست , مکان عبور  عابرپیاده و خط کشی محل های توقف و یا این که به عبارتی پارکینگ ها می شود . که رنگ کلیه آن‌ها طبق مقررات پند و رانندگی سپید است و صرفا رنگ داخلی جزیره های دیوایدر متعدد است و غالبا به زرد چشم می‌گردد . میزان های این جور از خط کشی ها طبق پیشنهاد مشتری , مدل پارکینگ و تعداد احتمالی ماشین هایی که در پارکینگ قرار خواهند گرفت مختلف است .

رنگ های خط کشی پارکینگ

 

خط کشی پارکینگ

رنگ هایی که برای خط کشی پارکینگ ها مورد به کار گیری قرار می گیرند مشتمل بر دو نوع رنگ های تک جزئی و دو جزئی میگردند که به دنبال بررسی بعضی از خصوصیت های این جور از رنگ ها که برای اجرای خط کشی پارکینگ مورد به کار گیری قرار می گیرند می پردازیم .

رنگ های تک جزئی :

این دسته از رنگ ها در دو زرد و سپید کدر ارائه میگردند . رفلکس این مدل از رنگ ها هفتاد و پنج درصد و توان پوشانندگی آنان سیصد و بیست گرم در متر مربع برای لایه هایی است که با ضخامت دویست میکرون روی تراز قرار می گیرند . هنگامی که برای کم آب شدن این گونه از رنگ ها ضروری است دست‌کم پنج تا ۱۰ دقیقه برای کم آب شدن سطحی و ۲ تا ۴ ساعت برای کم آب شدن بی نقص آنها است .

پس با این حال , تقریباً می‌توان داعیه کرد که به کار گیری از خط کشی پارکینگ ساختمان و منازل , در مجتمع‌های بزرگ تجاری و مسکونی و همینطور در پارکینگ‌های همگانی حتمی و با اهمیت است . البته درخصوص استاندارد و روش به کار گیری از رنگ خط کشی پارکینگ و همینطور بها آن نکات متفاوتی موجود هست که در‌پی به آن ها خوا هیم پرداخت

 

چند نمونه از خط کشی های اجرا شده در خارج از ایران . تمامی این نمونه ها شرایط اجرا در داخل ایران را نیز دارند.

https://www.artemisparking.com/%d8%ae%d8%b7-%da%a9%d8%b4%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%86%da%af/

 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nasrin

دوربین مدار بسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی بهترین و پر طرفدارترین نوع دوربین مدار بسته در سال های اخیر بوده و از لحاظ امنیتی کیفیت بالایی دارد . بسیاری از تولید کنندگان دوربین مدار بسته دوربین لامپی هم تولید کرده اند که به آن دوربین جاسوسی نیز می گویند اما خیلی هم جاسوسی نیست و لنز دوربین کاملا مشخص است . در واقع لنز دوربین وسط لامپ قرار دارد و پوشش لامپی آن ممکن است افراد را گمراه کند اما تشخیص آن خیلی هم سخت نیست .

دوربین لامپی انواع مختلفی دارد

•           دوربین سیم کارتی

این دوربین نیازی به اتصال اینترنتی برای ارسال اطلاعات ندارد و سیم کارت موجود در آن ، دوربین را به اینترنت متصل می کند و تصاویر را برای دریافت کننده آن ارسال می کند . دوربین لامپی سیم کارت خور یکی از پرطرفدار ترین دوربین های مدار بسته است .

•           دوربین بیسیم

این دوربین تنها برای تغذیه خود به برق متصل می شود و برای ارسال اطلاعات ، اتصال اینترنتی دارد . همه دوربین های لامپی LED بیسیم هستند و برای برقراری ارتباط نیاز به اینترنت دارند . درصورت داشتن سیم کارت نیازی به اتصال WIFI  ندارند و تنها با اتصال سیم کارت خود به اینترنت این قابلیت برای دوربین فعال خواهد شد .

•           دوربین دید در شب

این دوربین ها در تاریکی با استفاده از امواج مادون قرمز  تصویر برداری می کنند و حتی اگر لامپ شما خاموش هم باشد قابلیت های خود را خواهد داشت و تنها با کنترل آن می توانید تصاویر را مشاهده کنید .

نصب دوربین مدار بسته نیاز به تخصص دارد اما دوربین لامپی نیازی به تخصص ، سیم کشی و کابل کشی ندارد و به راحتی نصب می گردد . برای خرید و راحتی در نصب ، همچنین اطلاع از قیمت ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجه فرمایید و با مششاورین آنتماس برقرار کنید .



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nasrin

hilook

یکی از ویژگی های منحصر به فرد که های لوک را از سایر برند های امنیتی جدا می کند سازگاری است . این به این معنی است که این برند بر خلاف بسیاری از سایر برند ها با تمامی دستگاه های دیگر تولیدی سایر برند ها همخوانی دارد. علت این امر این است که این دستگاه ها کلید osd ( او اس دی) (کلید منو) را دارا هستند .

دوربین های این مجموعه این قابلیت را دارند تا با تمامی دستگاه های سایر برند ها متصل شوند . همچنین دوربین های با رزولوشن بالای این برند این قابلیت را دارند تا در دستگاه های ضعیف تر کیفیت پایین تری را (حتی آنالوگ) به کاربر ارائه دهند.در سمت دیگر دستگاه های دی وی ار این مجموعه نیز این قابلیت را دارند . این دستگاه ها با سایر دوربین های برند های دیگر متصل شده و کیفیت فوق العاده ای را از خود ارائه میدهند.

ویژگی های دوربین هایلوک

  • دوربین مدار بسته ارزان hilook در دو سری IP تحت شبکه و Analog  توربو اچ دی به بازار عرضه می شوند  .
  • که هر کدام از آنها نسبت به کاربردشان از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.

از قابلیت های دوربین هایIP   هایلوک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • +265برای حداکثر پهنای باند
  • کیفیت تصویر تا4 مگاپیکسل برای تصویر برداری با کیفیت بالا
  • EXIR 2.0برای مادون قرمز بالاتر و وضوح تصویر در تاریکی مطلق
  • WDRبرای دیدن تصویر واقعی و حذف کامل نور اضافی

از قابلیت های دوربین های Analog  های لوک :

  • +264برای حداکثر پهنای باند
  • کیفیت تصویر تا3 مگاپیکسل برای تصویر برداری با کیفیت بالا
  • EXIR 2.0برای مادون قرمز بالاتر و وضوح تصویر در تاریکی مطلق

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دوربین هایلوک می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و از مشاورین و متخصصین نصب دوربین مدار بسته راهنمایی بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nasrin

دوربین داهوا

داهوا تکنولوژی به عنوان تامین کننده سیستمهای نظارت تصویری پیشرفته فعالیت خود را در سال 2001 میلادی اغاز نمود . کمپانی داهوا از سال 2010 میلادی حدود 10 درصد از درآمد سالانه خود را دربخش R &D  (تحقیق وتوسعه) سرمایه گذاری کرده است و در حال حاضر بخش R &D این کمپانی شامل بیش از 5،000 مهندسان  می باشد. در حال حاضر داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند . خط تولید ما برای ارائه خدمات به نیازهای مسکونی / تجاری و شرکت ها با امنیت بالا طراحی شده است. طراحی و ساخت محصولات با کیفیت داهوا، توسط بسیاری از مارک های بین المللی قابل اعتماد صورت میگیرد.

محصولات dahua به طور گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها، عوارضی ها (کنترل ترافیک)  استفاده شده است .

مزایای دوربین داهوا

  •          دوربین داهوا انواع مختلف با کاربرد های متفاوتی دارد
  •          کیفیت تصویر دوربین داهوا بسیار عالی است
  •          برند بسیار معتبری است و اگر با آشنایی کامل از این برند خریداری شود بهتر است
  •          قابلیت های این دوربین متنوع است
  •          قیمت دوربین داهوا نسبتا زیاد است اما قابلیت ها و کیفیت آن اهمیت بیشتری دارد

معایب دوربین داهوا

  •          در بعضی کشورها وجود ندارد
  •          قیمت دوربین داهوا نسبت به دیگر دوربین ها بیشتر است

طبق مزایای گفته شده دوربین مدار بسته داهوا دارای قابلیت های مختلف است که به آن ها می پردازیم:

  •          امکان شمارش افراد مخصوص فروشگاه ها
  •          ایجاد تعادل در میزان نور محیط
  •          تعین دمای محیط
  •          ردیابی حرکت افراد
  •          امکان ضبط تصویر به صورت خودکان و تشخیص هدف از پیش تعیین شده
  •          ارسال پیغام هشدار برای مالک

برای آشنایی بیشتر با دوربین داهوا ، به سایت doorbinmarket مراجعه فرمایید و یا با مسئولان فنی این شرکت تماس گرفته و درباره دوربین های مدار بسته اطلاعات به صورت رایگان دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nasrin

قابلیت های دوربین شیائومی

  • قابلیت دید در شب

دوربین شیائومی امکان دریافت نور بیشتر را فراهم می کند ، در حالی که روشنگر مادون قرمز 940 نانومتری باعث افزایش دید می شود. اکنون مشاهده در تاریکی آسان شده است.

  • هشدار سریع

از طریق فناوری های پیشرفته دوربین بیبی کم شیائومی قادر است به راحتی پیغامی به تلفن همراه شما ارسال کرده و شما را مطلع کند .

  • Talkback feature

به راحتی با داشتن این قابلیت می توانید به طرف دیگر مکالمه داشته باشید و به صورت دو طرفه صحبت کنید .

  • ذخیره سازی آسان

بوسیله پشتیبانی NAS به راحتی می تواند ذخیره سازی کند و مشکلی در ذخیره سازی اطلاعات ندارد .

  • راحتی دریافت اطلاعات

فیلم های ضبط شده را روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود را با سرعت پخش تا 16 برابر مشاهده کنید . خانه خود را از هر کجا بررسی کنید و فیلم ضبط شده را با سرعت 2x / 4x / 16x به جلو منتقل کنید و فیلم را با استفاده از microSD و دستگاه های ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS) ذخیره کنید.

  • نصب به صورت قائم یا معکوس

دوربین از قبل با پایه چرخش نصب شده است و می توان آن را روی میز ، پنجره ، سقف یا دیوار قرار داد. با تغییر تنظیم جزئی دوربین ، امکان نصب معکوس وجود دارد.

  • دید 360 درجه به معنای محافظت کامل از خانه

هد موتور دوگانه ، دوربین را قادر می سازد تا چرخانده شود و یک دید کامل 360 درجه افقی و 96 درجه نمای عمودی را ضبط کند. طراحی ضد ضربه و موتور بی صدا این دوربین باعث می شود تا چرخش صاف و بی صدا باقی بماند.

خرید دوربین مدار بسته

برای خرید دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین ها با برند های مختلف می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و با مشاورین این فروشگاه در زمینه دوربین مداربسته مشورت فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nasrin

چرا داشتن دوربین خودرو ضروری است؟

برا پاسخ به این سوال که  چرا داشتن دوربین خودرو ضروری است؟ ابتدا باید بدانیم دوربین خودرو چیست؟ تکنولوژی دوربین های خودرو هر روز در حال پیشرفت است و قابلیت های بیشتری به دوربین ها اضافه می شود. یک دوربین ماشین خوب می تواند از هر زاویه ای از خودرو تصویربرداری و فیلمبرداری کند. برخی از قابلیت های جدیدتر نیز به دوربین های خودرو اضافه شده اند که فواید استفاده از دوربین خودرو را چند برابر می کنند. برخی ازاین امکانات قابلیت دید در شب ، قابلیت G-sensor ، سنسور حساس به حرکت و … می باشند. در حال حاضر اکثر برندهای مطرح خودروسازی جهان خودروی خود را همراه با دوربین ارائه می دهند. اما بعضی از برندها که این خصوصیت را ندارند صاحبین خودرو مجبورند به صورت جداگانه دوربین تهیه کرده و بر روی وسیله نقلیه شان نصب کنند. لنزهای مختلف دوربین خودرو کاربردهای گوناگونی دارند. در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که باعث ضرورت وجود دوربین خودرو بر روی وسیله نقلیه می شوند را به شما شرح می دهیم.

  • ·         تامین امنیت خودرو

ماشین شما در هر شرایطی چه در حال حرکت و چه در حالت ایستاده می تواند در معرض خطر قرار بگیرد. حال تصور کنید که در چنین شرایطی شما در صحنه حاضر نباشید. قطعا این موضوع دردسر بزرگی برای شما خواهد شد.

اصلی ترین ضرورت وجود دوربین خودرو به این شرایط برمی گردد. دوربین اتومبیل سوانحی که حین رانندگی رخ می دهد را ثبت کند. همچنین زمانی که خودرو پارک است حوادثی نظیر خرابکاری، دزدی یا تصادف را ثبت و ضبط می کند.

  • ·         ثبت وقایع داخل خودرو

برخی دوربین های ماشین دارای چند لنز جداگانه می باشند که می توانید این لنزها را در هر بخشی از خودرو که تمایل دارید جاگذاری کنید.

داشتن لنز دوربین در کابین خودرو جهت حفظ امنیت و اطلاع شما از رخدادهای داخل خودرویتان مفید است. برای مثال در صورتیکه فردی به خودرو شما دستبرد بزند با چک کردن فیلم های تهیه شده از جزئیات مسئله کاملا با خبر می شوید. در صورتیکه یک آژانس مسافربری دارید یا اینکه راننده هستید این امکان می تواند برایتان بسیار مفید باشد.

  • ·         امکان پیگیری راحت خسارت

ممکن است تصادف در هر موقعیتی رخ دهد. اما اینکه مقصر چه کسی است و واحد تعیین خسارت چگونه پرونده را پیگیری می کند معمولا جای سوال و بحث زیادی دارد.

در صورتیکه شما یک فیلم مستند از صحنه تصادف داشته باشید می توانید در اسرع وقت آن را تحویل پلیس راهنمایی رانندگی و کارشناس تعیین خسارت بیمه بدهید و روند پیگیری پرونده تان را به شدت سرعت دهید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت https://doorbinmarket.com/ مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nasrin

اجزا دستگاه UPS از ۴ بخش تشکیل می شود:

یکسو کننده شارژ (رکتیفایر)

باتری

مبدل DC به AC (اینورتر)

کلید غیر هادی (سوئیچ)

 

  • رکتیفایر

به طور ساده می‌توان گفت که یک رکتیفایر در دستگاه UPS وظیفه دارد تا جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل کند ( یعنی تبدیل AC به DC) . سه حالت کلی از رکتیفایر وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای به دست آوردن جریان DC استفاده کرد. نوع اول رکتیفایر IGBT  ، نوع دوم رکتیفایر Diode+IGBT و در نهایت نوع تریستور می‌باشد.

 

  • باتری

باتری‌ها بخشی از منبع تغذیه بی وقفه هستند که در زمان عدم وجود جریان برق شهری ، وظیفه رساندن انرژی به دستگاه‌های وصل شده به خروجی را دارند. به همین خاطر می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین اجزا است. البته باید خاطر نشان کرد که در صورتی که برق شهری دچار نوسان یا فرکانس غیرطبیعی هم باشد تامین برق دستگاه‌های خروجی بر عهده باتری است. بیشتر باتری‌های دستگاه برق اضطراری از نوع سیلد اسید است. این باتری‌ها کاملا توسط لایه‌هایی محافظ از جنس فیبر و دیگر محافظ‌ها پوشیده شده تا از هرگونه نفوذ رطوبت و دیگر عوامل مخرب در امان باشند.

 

  • اینورتر

یک اینورتر وظیفه دارد تا جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل کند. به طور کلی می‌توان گفت که خروجی یک اینورتر باید تقریبا معادل ولتاژ برق شهری باشد. این سیستم تنها در منابع برق اضطراری کاربرد ندارد بلکه در مجموعه‌هایی مانند سلول‌های خورشیدی نیز کاربرد فراوانی دارد. اینورترها را بر اساس این که شکل موج خروجی آن‌ها به چه صورتی است به ۳ دسته اصلی تقسیم می‌کنند. دسته اول اینورتر با خروجی مربعی ، دسته دوم اینورتر با خروجی شبه سینوسی و دسته سوم اینورتر با خروجی تمام سینوسی است.

به طور خلاصه اصول کار یک UPS در ساده ترین ساختار خود به این شکل  است که بار در حالت معمول از ورودی AC تغذیه می کند و همزمان با یکسوسازی ورودی AC توسط شارژر و تبدیل آن به جریان DC باتری را شارژ می کند. بلافاصله در صورت اینکه ورودی AC قطع  شودو یا نا مناسب تشخیص داده شود، INVENTER  با تبدیل ولتاژ DC باتری به برق AC ولتاژ بار را بدون وقفه در کار تامین می کند. در حال حاضر طبق استاندارد UPS ها دارای تکنولوژی  همچون Passive Standby،Line Interactive، Double Conversion  می باشند.

می توانید برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد ups به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nasrin

سامانه برق اضطراری

این دستگاه عموما در مجاورت رایانه و دیگر وسایل برقی قرار گرفته و در صورت بروز اختلال در ولتاژ ورودی برق شهری و یا قطعی کامل ، شرایط لازم برای ادامه‌ی روند دستگاه را برقرار می‌سازد. در واقع جایگاه منبع تغذیه بی وقفه بین برق شهری و دستگاهی است که برق مصرف می‌کند و علاوه بر نرمال‌سازی جریان برق از آسیب به دستگاه‌ها و تجهیزات حساس جلوگیری می‌نماید.

انواع دستگاه یو پی اس

  • یو پی اس آفلاین

کارکرد نوع آفلاین به این صورت است که دستگاه‌های مصرف کننده به طور مستقیم به برق شهری متصل هستند. اما نقش این دستگاه حیاتی در این میان چیست؟ انواع آفلاین تنها زمانی فعال می‌شوند که برق دچار قطعی شود. در این حالت منبع تغذیه دستگاه مصرف کننده از سامانه برق اضطراری تغذیه کرده و به کار خود ادامه می‌دهد. بنابراین اگر هدف ما از خرید آن  استفاده از ویژگی تامین برق بی وقفه است آفلاین می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. با این حال نوع آفلاین کیفیت قابل قبولی برای توان خروجی نداشته و به همین خاطر تولید آن محدود شده است.

  • یو پی اس آنلاین

اگر قصد شما از خرید منبع تغذیه بی وقفه علاوه بر تامین برق بی‌وقفه ، دریافت توان خروجی مناسب هم هست ، نوع آنلاین می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در انواع آنلاین علاوه بر شارژ باتری و تامین بی وقفه‌ی برق ، بخش اینورتر در هر زمان فعال بوده و توان خروجی را فراهم می‌سازد. به طور جزئی تر جریان برق شهری توسط یک رکتیفایر به جریان مستقیم تبدیل می‌شود. سپس توسط بخش اینورتر به جریان متناوب تبدیل شده و آماده‌ی ورود به دستگاه مصرف کننده می‌شود. این کار به این خاطر انجام می‌شود تا حفاظت بیشتری از دستگاه مصرف کننده از لحاظ ولتاژ ورودی صورت گیرد.

  • تکنولوژی لاین اینتر اکتیو

در این تکنولوژی اینورتر همواره روشن است و تا زمانی که ولتاژ ورودی در بازه‌ی معمول است به شارژ باتری می‌پردازد. اما به محض این که ولتاژ ورودی از بازه‌ی معمول و مجاز خارج شود ، توان خروجی یا برق وارد شده به مصرف کننده از باتری های منبع تغذیه بی وقفه تامین می‌شود تا آسیبی به دستگاه  وارد نشود. از لاین اینتراکتیو بیشتر در تجهیزات شبکه ها استفاده می‌شود.

برای خرید و اطلاعات بیشتر درباره دستگاه یو پی اس با کیفیت عالی به سایت https://doorbinmarket.com/ مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()